środa, 30 listopada 2016

167. PRZEPIS NA SZYBKIE DANIE TAGIATELLE Z KIEŁBASĄ

Hej!! Dziś coś innego na moim blogu, tym postem chcę zacząć kolejny temat, który ostatnio trochę bardziej zaczął mnie interesować, chodzi mi o gotowanie i pieczenie :-) Dziś proste danie które przygotowałam na kolację, mąż pochwalił, winko do tego było i tak pomyślałam, że wstawię to na bloga !! Zapraszam!!!



Składniki:
🌟 ogórki konserwowe
🌟 mała cebulka
🌟 kiełbasa cienka (ja wybrałam z Biedronki)
🌟 pomidor obrany ze skórki lub gotowe pomidorki z puszki krojone, ja robię raz tak, raz tak
🌟 sól, pieprz, zioła prowansalskie
🌟kluseczki z szynką Tortellini (dostępne w Biedronce)



Sposób przygotowania:
1. Ugotuj kluseczki wg. przepisu na opakowaniu
2. Rozgrzej olej na patelni i dodaj pokrojoną kiełbasę, podsmaż.
3. Teraz dodaj pokrojone w kostkę ogórki, pomidora i cebulę. Dopraw przyprawami.
4. Dodaj do tego ugotowane, odcedzone kluseczki, delikatnie wymieszaj. Smaż wszystko na małym ogniu ok 10 min. 
5. Podaj z winem pół wytrawnym :-)





Smacznego! 








33 komentarze:

  1. mniam, ale mi smaka narobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie szybkie dania <3

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie jednogarnkowe dania i pomieszane smaki. No i jest mniej zmywania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tortellini jest przepyszne :) Chyba muszę wybrać się po nie do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada ciekawie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda smakowicie ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tortellini :) Ciekawy przepis ;)
    Pozdrawiam,
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda smakowicie, muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pyszności:)) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda i pewnie smakuje świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mm smacznie wygląda, aż zgłodniałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś nie lubiłam tortellini, ale jak nauczyłam się je przyrządzać to pokochałam je całym sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda całkiem smakowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna propozycja :) zapraszam do mnie! również coś pysznego do jedzenia :) może obserwacja za obserwacje? :)
    http://bettefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega przyjemne są takie wspólne pyszne kolacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie szybkie dania :) Świetny przepis!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)