poniedziałek, 14 listopada 2016

163. MIX FOTO #1

Hej!! :-)
Dziś zapraszam na trochę inny post. Zbiór wszystkich zdjęć zrobionych by uchwycić chwilę :-) Zapraszam :-)


1. fotka przed wyjściem do pracy
2. nowe kolczyki 
3. nowe kolczyki (już ich nie mam ... zepsuły się)
4. nasz Gufi kochamy go jak dziecko <3



5. spacerek przed obiadkiem
6. kolacja z mężem, winko i kluseczki (szykuję post kulinarny bo wyszły pysznie !)
7. słodycze mogę jeść tonami
8. kawka z mężem



9. 10. GUFI <3
11. 12. Taki sobie rodzice piecyk fundnęli :-) wiecie jak daje ciepło! super jest !



13. 14. 15. ja !!!  bluzka tu 
16. Gufi nasz kochany!!! 



17. GUFI
18. Kapselek od męża
19. 20. ja 




21. nowa granatowa kulka
22. kolekcja kolczyków i zegarek
23. tak zima była u mnie kilka dni temu!!
24. w drodze do pracy


25. inspiracje
26. ulubione perfumki
27. miesiąc kuracji za mną, niedługo post na ten temat!



Co sądzicie o takich mixach?? Kiedyś na początku blogowania pojawiały się często... myślę że fajnie by było jakby wróciły :-)











30 komentarzy:

  1. Dla mnie mixy extra. :) Wyglądasz ślicznie, ale zachwycił mnie Twój piesek jest przesłodki. :))

    Mogłabyś poklikać w linki w moim nowym poście ? Dzięki! ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwilo trwaj! Super fotki, a Gufi to niezły model, jak mój Laki, takie słodziaki :) I buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie miksy są bardzo fajne!
    W zasadzie podsunęłaś mi pomysł na mój blog, bo robię masę zdjęć, a giną one gdzieś tam w tym całym gąszczu w telefonie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny mix, ja czekam na post kulinarny i efekt odzywki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny mix :) Jaki słodki piesek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać zdjęcia <3 Super pomysł na post.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się jak sobie żyjesz :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ cudowny psiak, zazdroszczę www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny miks zawsze lubię oglądać takie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień bez kawy i słodyczy dniem straconym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaki słodziak z tego psiaka. Mam podobnego do Twojego ale niestety został w domu rodzinnym :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny jest taki mix. Lubię czytać i oglądać. Kiedyś sama próbowałam coś takiego stworzyć ale w miesiącu udało mi się zrobi zaledwie 3 zdjęcia :D
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie posty! Także proszę o więcej! :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Psiak jest świetny! Czekam na post o rzęsiskach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely post my dear.
    Keep up the good work! :)

    http://color--your--life.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię takie posty :) Piękne te kolczyki z piórkiem :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne są takie mixy zdjęć. Lubię takie luźne posty złożone z prawie samych zdjęć. Śmiało mogą wrócić. Poprzednich niestety nie widziałam, ale następnie z chęcią będę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)