czwartek, 17 listopada 2016

164. ❤ MOJE RZĘSY PO MIESIĘCZNEJ KURACJI ODŻYWKĄ LASHVOLUTION ❤

HEJ! HEJ! ❤ Mam dziś bardzo fajny humor pomimo tego , że wstałam o 5:40 (budzik dzwonił 5:35 ale drzemka musiała oczywiście też mieć swój udział ) . W pracy szybko mi czas zleciał, potem szybkie zakupy dla mojego Tomka bo w niedzielę ma urodziny! (nie powiem co kupiłam bo może przeczytać :D i będzie po niespodziance ). A w poniedziałek mam imieniny taty więc czeka mnie imprezowe zakończenie tygodnia :D Tacie w tym roku kupiliśmy razem z mamą kosmetyki i coś słodkiego, w tamtym roku fundnęliśmy mu Dębówkę w beczce ;-) A w tym jakoś wszystkie żele i perfumy akurat mu się skończyły więc dobra okazja by mu zapasy uzupełnić...

No ale ja się tutaj rozpisałam ale nie na temat w sumie... Już wracam do tematu głównego dzisiejszego posta !!! Chcę Wam pokazać jak wyglądają moje rzęsy po miesięcznym stosowaniu odżywki Lashvolution. Serum bo tak naprawdę jest to serum, miałam w joybox, bardzo mi na nim zależało i się udało! Pudełeczko z tym serum jest jeszcze dostępne tu , więc jak ktoś chętny to zapraszam! Serum zaczęłam stosować 15 października, stosuję je na noc, ale nie tuż przed snem bo wtedy wszystko wytarła bym pościelą... tak na 30 min przed snem lub nawet do godziny wcześniej nakładałam sobie to serum na linię rzęs górnych.










INFO Z OPAKOWANIA: już po 4 tygodniach będą dłuższe , gęstsze, mocniejsze i bardziej lśniące. Dzięki peptydom i substancjom aktywnym serum bezpiecznie i skutecznie stymuluje wzrost rzęs. Obecna w recepturze niacyna i ekstrakt z pokrzywy , stosowane przeciw wypadaniu włosów, zapewniają długotrwałe efekty. Ekstrakt z rumianku działa regenerująco oraz bakteriostatycznie. Ekstrakt z zielonej herbaty działa tonizująco w miejscu nakładania serum. Badania wykazały 87% dłuższe rzęsy, 80% gęstsze, wrażenie bardziej podkręconych i ciemniejszych rzęs, ogólna poprawa kondycji rzęs.

dostępność: http://lashvolution.pl
cena: moje opakowanie 3 ml kosztuje 79 zł



MOJA OPINIA: Zacznę od tego że w opakowaniu znalazłam wszystko co potrzebne, czyli serum, instrukcja ulotka, miarka do sprawdzania długości rzęs. Taka pojemność powinna mi wystarczyć na 4 miesiące (data ważności 6 miesięcy, gdybym na kilka dni zapomniała o serum...). Jak narazie pamiętam o serum codziennie, pierwsze co zauważyłam to wzmocnienie, nie wypadają mi ... już dawno nie znalazłam swojej rzęsy na policzku czy na szczoteczce od tuszu do rzęs! Mam wrażenie że są podkręcone i lepiej widoczne bez makijażu. Po wytuszowaniu sięgają mi bliżej brwi. W wewnętrznym kąciku nie zauważyłam wzrostu ale środek i kącik zewnętrzny co widać na zdjęciach uległ pozytywnym zmianom.



Mierzymy!!! :D Serum nie wywołało u mnie żadnych reakcji alergicznych, po nałożeniu przez chwilę czuć lekki efekt chłodu który po paru sekundach znika. Oczy po zastosowaniu nie szczypią, nie łzawią. Szczerze polecam!!! Ktoś zna? Ktoś stosował?




Kolejny post o rzęsach to kuracja 2-miesięczna , już teraz zapraszam ! Bo nie chce zapeszyć ale chyba zapowiada się jeszcze większa poprawa :-)

17 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej odżywce, a nawet widziałam efekt... naprawde warto jej używać :) ja sama tez chętnie ja zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać efekty, rzęsy są ciemniejsze, gęściejsze i dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać różnicę, ta miarka jest fajna bo łatwo można zobaczyć efekt

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing post :)
    Have a nice day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW Jaki efekt :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mam kilka takich odżywek i nie przynosza mi efektów ;(
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt fajny, ale mi szkoda oczu na tego typu produkty :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście efekty mówią same za siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, widać różnicę ! Ja ostatnio przerzuciłam się na doklejane rzęsy, więc nie potrzebne mi moje długie :D
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  10. great post!
    by the way thank you for your kind comment, i followed you on blog...

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać efekt, śliczne rzęsy! :) Bardzo lubię tą odżywkę, chętnie do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać kolosalną różnicę, piękne masz rzęsy :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)