wtorek, 8 listopada 2016

162. Carex Kids strawberry candy ♥

Hej!! 

Antybakteryjny żel do mycia rąk bez użycia wody. Czy się sprawdził?





MOJA OPINIA: żel jest różowy , gęsty ale nie aż tak. konsystencja jest w sam raz, nie ścieka z dłoni. Zapach przyjemny, słodkawy myślę, że można stwierdzić że to truskawka. Po nałożeniu i po rozsmarowaniu na dłoniach od razu czuć efekt chłodzenia , który jest bardzo przyjemny , stopniowo zanika. Wysycha bardzo dobrze, nic się nie lepi. Żel pozostawia na dłoniach lekki ładny zapach. 
Nie wysusza i nie podrażnia. Stosowałam go również na lekko za darte skórki i nic nie piekło. 
Idealny do szybkiego odświeżenia dłoni przed posiłkiem w pracy , podczas wakacji, po tankowaniu auta i przede wszystkim jest polecany dla dzieci! 



Uważam go za super żelek :D

Zapomniałam jeszcze napisać że jest bardzo wydajny. Wystarczy odrobina by ładnie rozprowadzić go na dłoniach.

dostępność: TUTAJ



Znasz??? Polubiłaś??



16 komentarzy:

  1. Kiedyś lubiłam te żele :). Obecnie sięgam po pure queen i jest w moich oczach zdecydowanie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja sisotra stosuję aktualnie ten płyn, ja czasami też ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosowałam ten płyn ale tylko 1 , pożyczyłam od koleżanki, także nic na jego temat nie powiem .

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega praktyczny na wakacjach! Zawsze mam przy sobie!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie stosuje podobny żel ale z Avon :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama go kiedyś używałam:) jest całkiem ok :) dobry produkt jak się jest długo poza domem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałąm w którymś boxie, ale oddałam go mojej małej sąsiadeczce - była zachwycona!:p

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejny must have na mojej liście :)
    obserwuję :) twoja kolej
    http://ylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze noszę tego typu produkt w torebce. ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam i bardzo lubię:) Noszę go w torebce, na "awaryjne sytuacje" :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam gdzieś dokładnie tę samą wersję :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Żele antybakteryjne to mój must have! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego nie używałam, miałam z YR był ok :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)