poniedziałek, 21 listopada 2016

165. CO NA ELEGANCKIE SPOTKANIE ?

Hej!! Dziś stylizacja robiona  w domu, bo był już wieczór i było ciemno na dworze. A nie chciałam dodawać tutaj kurtki bo stylizację stworzyłam w myśl o spotkaniu w pomieszczeniu bardziej oficjalnym czy służbowym czy w pracy! Klasyczną elegancką białą koszulę przełamałam złotą spódniczką szytą z koła i jasnymi dodatkami :-) Zapraszam do wyrażenia opinii czy może być :D



















UBRAŁAM: 
buty -? podobne tu 
spódnica - ebutik.pl
koszula - ? podobna tu i tu 
kolczyki - ? 
torebka - ? podobna tu 

elegancko  pozdrawiam buziaki!! 💋 💋








30 komentarzy:

  1. Podoba mi się :D Elegancko i wygodnie :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z Twoich najładniejszych outfitów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta stylizacja. piękna spódnica i świetna torba! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko a zarazem odpowiednio skromnie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że może być!
    Świetnie dobrałaś do swojej figury fason spódnicy!
    On jest stworzony dla takich szczuplutkich istot!

    Wyglądasz bardzo elegancko - czyli wyszło zgodnie z zamierzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torebeczka, cała stylizacja również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancko :) Piękne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz elegancko i z klasą! Spódnica jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica jest cudowna :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wygladasz , super spódniczka ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba! Zestaw naprawdę świetny na spotkanie albo taką wigilijkę w pracy. Ta spódnica moim zdaniem odgrywa tu główną rolę. Dzięki złoceniom nadaje całości szyku i elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, rewelacyjna stylizacja, w której wyglądasz bosko. Spódniczka bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wyglądasz :) lubię jak jesteś uśmiechnięta do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna spódnica, w tej stylizacji wysuwa się na pierwszy plan.

    OdpowiedzUsuń
  15. Elegancko wyglądasz :) Podoba mi się spódnica, jest idealna na okres świąteczny, bardzo się z nimi kojarzy. Ja już też powoli zaczynam się zastanawiać, co założę na wigilię w pracy, chociaż to jeszcze sporo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka bardzo na tak, ja jednak załozylabym do niej czerwoną albo bordową koszule zeby bylo jeszcze bardziej swiatecznie, skoro juz mamy tak sie wybrac na Wigilie to czerwony akcent sie przyda :) :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealna stylizacja na wielkie wyjście. Prezentujesz się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny zestaw, idealnie nada się na wigilię w pracy :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podoba mi się ta spódniczka :) kojarzy mi się ze świętami, tak jak napisałaś- idealna na Wigilię :) biała bluzka sprawia, że cały zestaw nie jest zbyt błyszczący i nadaje mu elegancki ton :)
    super :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna spódniczka, bardzo elegancko w sam raz na świąteczną kolację.
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)