czwartek, 25 sierpnia 2016

141. Indywidualny osobisty podpisany/ PERSONAGIFT.PL

Hej! Dziś chcę opowiedzieć o swojej miłości do dużych portfeli i chcę pokazać swój nowy nabytek. :-) Mój portfel musi pomieścić nie tylko pieniądze, ale i dokumenty, dowód rejestracyjny samochodu, tonę paragonów, wizytówek i innych karteczek z niby ważnymi informacjami (tylko ja tak magazynuje wszystko w portfelu?? ) Czasem telefon i kluczyki od samochodu! Jest tego sporo. Mało tego , nie mogę mieć w portfelu stu zapięć i klapek, bo mnie to denerwuje! Jeden suwak a w środku dużo miejsca z małymi przegródkami , wtedy wszystko widzę i mogę szybko znaleźć co mi potrzeba - to mój ideał. 💕

Gdy dostałam możliwość od Persona by zdobyć taki portfel, ucieszyłam się ogromnie i odrazu wybrałam taki który by najbardziej pasował do mojego ideału nr 369  :-)  🎁 💕




Zamówiony na stronie portfel możesz dowolnie podpisać! To świetna opcja na prezent! Na stronie personagift.pl dostępny jest szeroki wybór asortymentu. Portfele damskie, męskie, teczki, etui na dokumenty/ wizytówki/ telefony, piersiówki a nawet plecaki! TWÓJ GRAWER NA TWOIM GADŻECIE DLA CIEBIE LUB TWOICH BLISKICH!!




Mój piekny czerwony portfel z moim imieniem ma wymiary 11,5 x 20,5 cm, jest bardzo pakowny i po prostu świetny :-) Zapraszam do zapoznania się z asortymentem sklepu bo naprawdę warto, jakość produktu jest świetna i grawer też jest porządnie wykonany! Przesyłka ekspresowa i ładnie zapakowana :-) POLECAM!


💞


24 komentarze:

  1. Faktycznie duży portfel.
    Ma ładny czerwony kolor.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa. Bardzo fajny portfel. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny. Kiedyś miałam taki wielki portfel, potem przerzuciłam się na mniejszy, ale rozważam powrót do takiego dużego portfela. Ja też noszę w nim wszystko, więc wiele przegródek bardzo się przydaje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna opcja z podpisaniem portfela. I też magazynuję różne rzeczy w portfelu nie wiem w sumie po co :P mój portfel jest większy od twojego, tak mi się wydaje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny portfelik :)
    Zapraszam również do mnie zobaczyć moje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna możliwość, żeby podpisać portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny portfel i pojemny :) Nie spotkałam się z czymś takim jak podpis portfela- bardzo fajna sprawa :)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/senna-dla-blondynek-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a wonderful post! Have a great weekend.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki ładny i duży:) podoba mi sie też możliwość dowolnego podpisu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się personalizowane prezenty. To naprawdę coś wyjątkowego i pomysłowego zarazem. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post,portfel mega! pozdrawiamy i obserwujemy ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie no super, naprawdę świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super portfel, ja na razie szukam idealnego dla siebie! :)

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ciekawy ten portfel! :) Fajnie, że jest podpisany. :D
    Ja wciąż szukam idealnego dla siebie, jakoś nie mogę trafić, a boję się zamawiać w ciemno przez Internet. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor :) uwielbiam personalizowane rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo bardzo fajny, lubię duże portfele bo muszę mieć wszystko przy sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie że można dodać swój napis! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny portfel, bardzo podobaja mi się personalizowanie gadżety :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny! Moj portfel tez jest czerwony i musi byc duzy :D
    Pozdrawiam!
    Www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. super portfel! mnie też by pasował ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)