sobota, 13 sierpnia 2016

138. WHITE BROWN AND BLUE

Hej! Witam weekendowo :-) Zapraszam do obejrzenia zdjęć i do wyrażenia swojej opinii :-) Na sobie mam granatowe szorty, białą bluzke z szerokimi rękawami i brązowe buty typu boho. Zdjęcia robione w domu bo na dworze zimno :D

Piesek 🐾 rośnie jak na drożdżach :-) już mniej sika pod siebie :D śpi prawie całą noc. Uwielbia się bawić :D I został zaakceptowany przez moją kotkę :D haha

💕 





 















UBRAŁAM:
kolczyki- od mamy
zegarek- ?
buty- Cropp
szorty- Orsay
bluzka- ebutik.pl
toaletka- TUTAJ KLIK 



Dziś wolne, jutro na 9 godzin, poniedziałek wolne :D odetchnę od zapierdzielu psychicznego i fizycznego...


W Reserved jest druga sztuka -50% na wyprzedaż !!! Zmykam coś zamówić !!


39 komentarzy:

  1. Piękna toaletka, zawsze o takiej marzyłam :)
    Sandałki są super, a spodenki w moim stylu! tego lata zakupiłam aż 3 pary podobnych, bo są takie wygodne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw, super pozujesz na tych fotkach!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja, świetne szorty, a tapeta pozwala poczuć się jak w plenerze :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci tej toaletki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Psy mimo wszystko lubią się z kotami :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna ta bluzka!

    I jaką ładną masz tę toaletkę - zawsze chciałam taką mieć, ale Lechu mówi, że tylko przestrzeń będzie zagracała :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw :) szkoda, że ostatnio tak zimno się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz rewelacyjnie!
    BTW: myslałam, że jesteś na dworze i że toaletka stoi przy rogu budynku :P dopiero jak doczytałam, że zdjęcia są robione w domu, zwróciłam uwagę, że za Tobą rozciąga się fototapeta :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Toaletka piękna. Marzy mi się taka !!! ;)
    Świetna stylizacja ;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna toaletka !!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Toaletka to marzenie <3
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tyle marzyłam o toaletce i wreszcie uprosiłam Tomka :-)

      Usuń
  13. Ależ piękna toaletka <3
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. toaletka pierwsza klasa;)))

    pozdrawiam
    PatriszjaFashion

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)