środa, 3 sierpnia 2016

136. lakier do paznokci Kobo Colour Trends

Piękny niebieski kolor na paznokciach to coś co lubię :-) a kolor od Kobo skradł me serce od razu jak go ujrzałam w Naturze!






Kobo Professional Colour Trends nr 28 Miami 
pojemność: 7,5 ml
cena: 5,99- 9,99 zł




MOJA OPINIA: Duży średniej twardości pędzelek który umożliwia szybkie pomalowanie płytki paznokcia to pierwszy plus. Dwie warstwy wystarczą by krycie było satysfakcjonujące. Nie smuży. Nie ścieka z pędzelka. Nie śmierdzi jak typowe lakiery do paznokci! Szybko schnie. Na moich paznokciach wytrzymał 3 dni (przy częstym moczeniu dłoni i rozrywaniu folii i kartonów). Zmywa się szybko, nie odbarwia płytki i skórek. Na pewno nie skończy się na tym kolorze! :-) Polecam!



Znasz? U Ciebie też się spisał? :-) możesz go dostać TUTAJ :-) polecam, jest naprawdę świetny i idealny do szalonych stylizacji na lato!




29 komentarzy:

  1. Masz bardzo zadbane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor, lubię błękity!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również polecam! mam ten sam kolor i jestem zadowolona pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za błękit :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor :) Generalnie lakiery z KOBO są rewelacyjne, kiedyś przed tym jak zaczęłam robić hybrydę to tylko nimi malowałam pazurki :) polecam jeszcze nałożyć na lakier warstwę lakieru bezbarwnego z diamentowymi drobinkami, dają efekt bardzo zbliżony do hybrydy jeśli chodzi o błysk :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor piękny jednak lakiery nie są dla mnie, zdecydowanie wolę hybrydę :) Również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor rzeczywiście bardzo ładny :) Ja mam w planach malowanie na niebiesko swoich paznokci u stóp dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić na rozdanie w którym do zgarnięcia jest pomadka i konturówka od Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam lakiery z kobo, świetny kolorek :)zapraszam do mnie www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny kolorek :) też taki mam ale nie z Kobo

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorek całkiem spoko, ale ja raczej już nie wróce do zwykłych lakierów. polecam Ci hybrydy, malujesz i masz nawet 20 dni spokój z malowaniem paznokci. musze zmieniac semilaci tylko ze względu na duży odrost :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)