piątek, 19 sierpnia 2016

140. Naturalna gąbeczka do mycia twarzy Yasumi

Yasumi Konjac Sponge to 100% naturalna gąbka do mycia i masażu twarzy. Dostępna jest w 9 wersjach, ja posiadam gąbkę Pure- naturalną, hipoalergiczną dla skóry wrażliwej. Konjac jest to korzeń rośliny która słynie z właściwości odżywczych i zdrowotnych. Włókna byliny Konjac  nawilżają, mogą być stosowane do każdego rodzaju cery, także wrażliwej i delikatnej skóry dzieci i niemowląt.





100% naturalna, bogata w minerały, przeciwutleniacze, nietoksyczna, wolna od barwników. Same zalety! Jej działanie ma polegać na oczyszczaniu , złuszczaniu, zrównoważeniu pH skóry, pobudzeniu mikrokrążenia, stymulowaniu przepływu krwi, pobudzeniu nowych komórek. Co najważniejsze ma nie podrażniać.

Jaka jest moja opinia??


Gąbeczka małych rozmiarów. Po otwarciu była twarda jak pumeks, ale po namoczeniu jej wodą stała się mięciutka, sprężysta , delikatna i dużo większa. 



 



Nakładam na nią żel do mycia twarzy i masuję delikatnymi, okrężnymi ruchami twarz. Delikatność a zarazem uczucie jakbym zdzierała cały brud :-) Wiesz o co chodzi? :-) Milusia , mięciutka ale dobrze oczyszcza! Moja twarz po takim szorowaniu jest promienna , delikatna, zero uczucia ściągnięcia, podrażnienia. Wiem, że pozostałości po demakijażu zostaną usunięte, dzięki swojemu kształtowi mogę nawet delikatnie myć oczy :-)

Jestem nią zachwycona! Odkąd używam tej gąbki zauważyłam mniejszą ilość "syfków" na twarzy (strefa T) i moje spore wysuszenie/ podrażnienie koło nosa zniknęło!

Naprawdę jestem z niej bardzo zadowolona i na pewno skusze się na inne wersje :-)

Dostępność: TUTAJ na stronie Yasumi 
cena: 19 zł




22 komentarze:

  1. Właśnie czeka na mnie coś podobnego :D Super że się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną w szafce i jakoś nie miałam nigdy czasu jej użyć :) Chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś kiedyś o niej słyszałam ale nigdy nie miałam przyjemności przetestowania. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/08/sammydress-reviev-two.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej gąbeczce, ale przekonałaś mnie i muszę się w nią zaopatrzyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o takiej gąbeczce.

    Pozdrawiam Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja do mycia twarzy używam silikonowej szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ta gąbeczka! najważniejsze, że sie sprawdza! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tych gąbkach, ale jakoś nigdy o nich głębiej nie poczytała. A tutaj okazuję się, że to fajna sprawa :D
    Pozzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że do tej pory nie słyszałam o tym produkcie. Z Twojego opisu wynika, że świetnie się sprawdza, a to najważniejsze :) Byc może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. ALe świetna opcja :D Chyba sama w nią zainwestuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam szczotki do mycia twarzy z Biedronki ale ta gąbeczka wydaje być się świetną opcją:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ona chyba jest w rosmannie jak sie nie myle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam takiego wynalazku, a wygląda świetnie!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna :)
    Zapraszamy http://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejny raz widze dobra opinie na temat tej gabeczki :) Musze sie w koncu skusic na zakup! ;)
    Dzieki za obserwacje. Ja rowniez obserwuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam na jej temat wiele pozytywnych opinii. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)