środa, 17 sierpnia 2016

139. Kapsułki do prania Ariel

Odkąd spróbowałam kapsułek od Vizir proszki do prania odeszły w kąt. Ale Vizir Go Pods Alpine Fresh jest w dość sporej cenie i nie zawsze dostępny więc zdecydowałam się przetestować coś innego... kapsułki od Ariel!






Kapsułki Ariel 3w1 Pods Mountain Spring są w mniejszej cenie i można je częściej spotkać na półkach sklepowych. Kapsułki otrzymałam od everydayme . Czy się spisały?


3 prania to już wystarczająca ilość by wyrobić sobie opinię. Otóż stwierdzam ,że kapsułki są świetne!! Pranie robiłam w temperaturze 40 stopni. Kapsułka cała się rozpuściła, zostawiła bardzo przyjemny świeży zapach. Nie uczuliła. Ubrania po wyschnięciu były czyste ,mięciutkie, pachnące, delikatne! Napewno kupię ten produkt i teraz mogę stwierdzić, że zarówno Vizir Go pods i Ariel 3w1 Pods są godne polecenia!!


Ariel możecie dostać np. tutaj KLIK  lub tutaj KLIK 








18 komentarzy:

  1. A ja używam płynu do prania zamiast proszku i też jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do ręcznego też używam płynu , ale w pralce aktualnie wole kapsułki :-)

      Usuń
  2. nie bylam przekonana szczerze mowiac do takiej formy.. ale moze zaryzykuje i sprobuje jak mi sprawdza sie te kapsulki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście miałam kapsułki Persil, świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie, z Persil też są! Muszę spróbować :-)

      Usuń
  4. Tylko raz kupiliśmy takie kapsułki, ale innej firmy i nam się nie rozpuściły. I jakoś teraz po to nie sięgamy :) Jednak w tym przypadku wszystko się rozpuściło, może warto dać im szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. je mam i jestem z nich zadowolona

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i polecam :)


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam płynu do prania zamiast proszku. Mam wrażenie, że jest wydajniejszy. Słyszałam jeszcze o orzechach, ale nie miałam okazji ich wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię używać kapsułki, te należą do moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te kapsułki pranie pięknie pachnie:)

    ___________
    www.karyn.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecnie testuje Vizir Go Pods 3w1 i mogę sie pochwalic,ze kapsułki sprawdzają sie super. Kolory maja zachowane barwy a białe jest bez plam i wybielone. Polecam innym wygoda nawet facet da sobie radę z praniem.Wygodnie i prosto .I o to chodzi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)