środa, 31 maja 2017

Granat , czerń i bordo

Hej!!! Dziś znowu cieplutko ale rano padał deszcz i cięgle jakieś chmury na niebie... więc warto na wszelkie wyjścia zabrać dziś ze sobą lekką kurteczkę . Ja swoją mam z Camaieu, bardzo ją lubię bo pasuje mi zarówno do spódnicy, spodni czy legginsów :D i nie jest czarna :) ostatnio wolę granat jak czerń.

A co dziś Wam pokażę???? Stylizację która składa się z granatowej cienkiej bluzeczki, długich czarnych legginsów i czarnych trampek. Całość dopełniłam bordową torebką ;-) w torbę w razie wiatru i deszczu zabrałam granatową krótką parkę :)


Legginsy według założeń producenta mają sięgać za kostkę haha Nnpewno :D przy moich 170 cm ciężko mi o takie legginsy :D ale teraz gdy ciepło takie krótsze są w sam raz :)

Zajadam się owocami właśnie, jogurt fantasia z suszonymi morelami, kiwi , teraz czereśnie :)  na obiad planuję młode ziemniaczki, brokuł i buraczki. Bez mięsa dziś obiad :-p Muszę ziemniaki oskrobać w rękawiczkach, bo jutro idę do pani doktor i nie chcę mieć czarnych dłoni :D Ostatnio dużo chodzę po lekarzach jak zauważyliście... leczę niedoczynność tarczycy i takie tam :) Ale jak mus to mus- zdrowie jest najważniejsze!


Ostatnio znowu nam sie plany mieszkaniowe pozmieniały... pisałam, że może uda się na swoje, że już mi ciężko z rodzicami i ich dobrymi radami. Niestety koszta nas przewyższyły i byliśmy zmuszeni pogodzić się z czymś co na początku było kuszące ale potem jakoś sobie tego nie wyobrażałam... byliśmy zmuszeni nastawić się na rozbudowę... nieee błagam.... trzymajcie kciuki żebyśmy nie musieli się dobudowywać! za dużo ludzi :( ostatecznie na dzień dzisiejszy wybieramy się na dniach na rozmowę w sprawie domu (kuchnia, łazienka, spory korytarz, salonik , dwa małe pokoje i jeden duży z tarasem :) i już by mi to wystarczyło ach :D


 









granat i czerń - MODNAPOLKA.pl UBRAŁAM: 
buty - ?
legginsy - Atmosphere
bluzka - Reserved
torebka tutaj 
kurtka - Camaieu








____________

30 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja 😊 i genialna torebka! 😁😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie :)Torebeczka super, śliczny ma kolor :)Trzymam mocno kciuki, żeby się udało przeprowadzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wzrost i figura modelki! :) pięknie Madziu :) życzę, aby wszystkie Wasze plany udało się Wam zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie buciki :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do odwiedzenia moich " czterech ścian " w internecie http://nalalands.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurteczka bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw na co dzień:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie wygodne i luźne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesting post and photos really liked ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna bluzeczka, lubię kolor granatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny i klasyczny zestaw <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz :) Życzę zdrowia i trzymam kciuki ;)
    obserwuję :*
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Oby jak najwiecej takich post :)
    Na pewno jeszcze Cię odwiedzimy :)

    Wpadnij i do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory, które ostatnio bardzo lubię - to nie mogło się inaczej skończyć, uwielbiam tę stylizację! Cudo! :)
    Obserwuję!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)