niedziela, 28 maja 2017

Blue blouse and white trousers with flowers

Hej ! Dziś stylizacja jasna, jak na zbliżające się lato przystało :) Jak wam weekend mija? Jak pogoda? U mnie  w porządku, bez deszczu :) Właśnie wróciłam z dworu, czytałam sobie na słońcu :)


Co do stylizacji: bluzkę widzieliście już nie raz na blogu i na moim instagramie . Spodnie na blogu pojawiły się raz tutaj . Uwielbiam te spodnie, są cienkie, przewiewne :) Buty wybrałam jasne, jeśli bym wzięła torebkę to beżową, kremową lub białą :)  Kolczyki odziedziczyłam po mamie. Dała mi je bo się popsuły, jakoś nie miała kiedy ich naprawić... ja sobie naprawiłam i mam :D Są to muszelki z nad naszego polskiego morza :)





 











BUTY - bazarek Lublin
SPODNIE - Olika
BLUZKA - Lidl esmara



błękitna bluzka i białe spodnie w kwiaty - MODNAPOLKA.pl





Post udostępniony przez Magdalena A. (@madziastylee)

33 komentarze:

  1. Ale śliczna stylizacja ;) Osobiście nie lubię kwiatowych wzorów, ale na Twoich spodniach mi się podoba ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie mi się spodobały :) letnio, lekko i przyjemnie :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim poście także jestem cała w kolorze błękitnym. Wyglądasz bardzo łsdnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne spodenki, z sandałkami lub szpilkami nabiorą charakteru, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny letni zestaw :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfect outfit dear, I'm in love :)
    I'm now following you, how about follow for follow? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie się prezentujesz, super są te spodnie :)
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, błękitna bluzeczka jest cudowna. ;);*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolory 😊 uwielbiam błękit!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wogóle uwielbiam każdy odcień niebieskiego :)

      Usuń
  10. bardzo ładna, wiosenna stylizacja :) śliczne spodnie ;) pięknie wyglądasz, Madziu! ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak delikatnie, wiosennie... Świetnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zestawienie kolorów. Jak dobrze, że jest tak ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealna stylizacja na lato :) nic tylko kopiowac :)Pozdrawiam Renata

    https://venswifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. idealny zestaw na lato :)
    obserwuje i zapraszam do siebie !
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)