czwartek, 18 maja 2017

pomarańczowe rajstopy i jeans

Hej!! Dziś połączenie , stylizacja, ootd które nie każdemu się spodoba, wiem o tym :) ale ja się tak dobrze czułam :) Ubrałam pomarańczowe rajstopy i na to jeansy z dziurami. Zamiast kabaretek wystawały mi pomarańczowe nogi hehe 😊 Do tego bluza z kapturkiem i koronkowymi rękawami i ramoneska. Całość wypełniłam brązowo - złotymi trampkami.

// Ramoneska - Orsay // spodnie - DIY // bluza - Zaful (tutaj ) // rajstopy - ? // buty - Sklep Stonoga Puławy // kolczyki - allegro (dostałam je w prezencie podczas zamówienia tutaj ) //


















Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl MIŁEGO DNIA KOCHANI WAM ŻYCZĘ!! JA DZIŚ POPOŁUDNIU MAM WAŻNĄ WIZYTĘ U LEKARZA, TRZYMAJCIE KCIUKI ... :)  BO STRESA MAM OGROMNEGO :(

POGODA DZIŚ NIBY FAJNA ALE WIETRZNA... BEZ KURTECZKI ANI RUSZ...


Co sądzisz o dzisiejszej stylizacji? jestem bardzo ciekawa :)



21 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja na co dzień:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosyć ciekawy, oryginalny pomysł z rajstopami :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciach słabo widać odcień pomarańczowych rajstop, Twoje nogi wydają się mieć naturalny odcień skóry. Pewnie na żywo musiało to ciekawie wyglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz moda nie zna dosłownie granic! Odważna stylizacja :)
    Pozdrawiam:*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor błyszczyka :)) pozdrawiam serdecznie; ) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. całość podoba mi się ale te rajstopy do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam potargane spodnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny look:)
    Zapraszam do siebie i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość prezentuje się naprawdę fajnie :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami warto zaszaleć! Ja ostatnio włożyłam niebieskie rajtuzy i pomarańczowe spodnie, dla mnie to wyglądało czadersko! Lubię takie połączenia. A ty świetnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne spodnie, kolor ust również w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oryginalnie! Fajnie, że nie boisz się wyrażać siebie poprzez ubiór :)

    Buziaki!
    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. this is such an amazing look,
    perfect for spring

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  14. pasuje Ci taki kolor ust :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko super dobrane, a spodnie są naprawdę świetne. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)