poniedziałek, 3 lipca 2017

Red flowers, black mini and silver jewelry

Hej !! :) Dziś stylizacja z prostą mini basic w kolorze czarnym, do tego dopasowana tunika w czerwone róże :) Na ramionach wylądowała biała katanka a na szyji uroczy naszyjnik z Banggood (click)

Ostatnio znowu wróciła mi miłość do naszyjników, już dawno nie miałam nic na szyi, muszę się jeszcze zaopatrzyć w kilka :) ale zdecydowanie wolę srebro niż złoto :)














:)




Dużo zdjęć, wiem :) ale lubię jak jest dużo zdjęć :) Dobrze mi się pozowało i powstało tego trochę więcej :D Co sądzicie o takiej stylizacji? :) będę wdzięczna za kliknięcie 💋


Grzywka robi się coraz bardziej niesforna... już ją zaczynam podpinać wsuwkami :) raz nawet zmieniłam stronę zaczesania, ale jakoś  źle się czułam... Ach już mnie korci zrobić coś z tymi włosami, ścięła bym je znowu do ramion :-p





Red flowers, black mini and silver jewelry UBRAŁAM :
buty -?
spódnica - H&M
tunika - Caymann 
naszyjnik - Banggood TUTAJ 
katanka - House



23 komentarze:

  1. Amazing post dear, I like it a lot :)
    I'm following you, how about to visit my blog and follow me back, I would be glad? ^_^
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Klik :))) Śliczny naszyjnik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy zestaw na co dzień:)
    https://ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta biała katana wygląda super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta kurtka, idealna na lato :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A to wracasz do długiej grzywki? :) Ja przez ostatnie 20 lat miałam krótką i teraz zapuściłam :) 9,44

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak chciałabym znowu ją zapuścić :) i obciąć włosy do ramion :)

      Usuń
  7. Everyone loves it when people get together and share opinions.
    Gret website, keep it up!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)