czwartek, 29 czerwca 2017

t-shirt z papugą i cytryną ❤ rzymianki

Hej Cześć :) :) T-shirt z dzisiejszej stylizacji był już raz na blogu , tutaj , dziś pojawia się drugi raz z długimi legginsami i rzymiankami :) Chciałam jakoś rozweselić całość i sięgnęłam po zielone kolczyki... 


Jak zobaczyłam stylizację z cytrynami u lifebymarcelka to się zainspirowałam by sięgnąć po ten
t-shirt bo też ma cytryny :D

Dziękuję za nowych  obserwatorów tutaj na blogu i na moim instagramie - miło jest wiedzieć że ktoś docenia to co robię :) Blogowanie totalnie mnie wciągnęło :) mam tyle pomysłów na kolejne posty że chyba zacznę robić wersje robocze bo zatonę zaraz w tych zdjęciach na folderach !! A chcę dodać wszystko to co przygotowałam :)


Oprócz t-shirtu z cytrynami i papugą , główną role grają rzymianki, które w tym sezonie są nadal modne. Jeśli lubisz płaski obcas to te buty są idealne dla Ciebie! Na rynku jest dostępnych bardzo dużo kolorów i modeli. Jeśli wolisz wersję na obcasie lub koturnie to jak najbardziej też możesz po takie sięgnąć, ponieważ sandały na koturnie są również bardzo często spotykane :) Pamiętaj że oprócz sandałów, śmiało możesz sięgnąć po japonki , które osobiście kocham!!












t-shirt monnari // rzymianki - MODNAPOLKA.pl UBRAŁAM SIĘ W:
buty - Cropp
legginsy - allegro.pl
t-shirt - Monnari
bransoletka - ?
kolczyki - ?


___________________________________________________________________

Na czasnabuty.pl jest tak duży wybór sandałów, że głowa mała, sporo wpadło mi  w oko! Zapraszam TUTAJ





41 komentarzy:

  1. Świetna bluzka i sandałki:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz :) Bardzo wakacyjnie :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ta bluzeczka jest słodka <3
    Piękny masz uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu fajnie, na luzie, wakacyjnie .Ja na codzien też nie biegam w szpilkach, s płaskie sandałki nigdy nie wychodzą z mody.Pozdrawiam cieplo ��

    OdpowiedzUsuń
  5. buty świetne :) do twarzy Ci w tak upiętych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta bluzeczka
    Bardzo podoba mi się ten letni zestaw

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zestaw, chociaż zabrakło mi zdjęcia stojącego, aby w całej krasie zobaczyć bluzeczkę, wszystkie wymienione przez Ciebie buty lubię, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, tak wesoło i kolorowo i jeszcze ta muzyka w tle:) fajny pomysł:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta stylizacja, ubieram się bardzo podobnie:) A jeszcze bardziej podoba mi się Twoja figura:)

    OdpowiedzUsuń
  10. rzymianki bardzo lubię - te Twoje są świetne :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne masz buciki :) Te z pomponami wyglądają uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja :) sandałki przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam sklep czasnabuty <3
    wyglądasz super,zgrabniutka,i te kolczyki fajnie ożywiają i zwracają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja :) super kolory !

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne sandałki, takie rzymianki muszą być bardzo wygodne :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. ale promiennie wyglądasz!:) pozdrawiam, czekam na kolejny wpis

    +zapraszam do siebie, miło jakbyś została na dłużej:) Niedługo pojawi się konkurs tylko dla moich obserwatorów więc zachęcam do wzięcia udziału! REYVZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wyglądasz ;) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)