poniedziałek, 26 czerwca 2017

MY WISH LIST Rosegal.com // Red plaid dress (Blod)

Hej :)

Dziś moja wish lista ze sklepu internetowego Rosegal.com KLIK .




Ostatnio miałam przyjemność poznać asortyment Rosegal.com i w szczególności chciałam się z Wami podzielić linkiem do sukni czerwonych w kratę (red plaid dress  )  , jakoś nie sądziłam że wpadnie mi w oko taka kratka :) ale patrząc na te suknie i oczami wyobraźni dopasowując je do moich czarnych włosów myślę, że mogłabym wyglądać przyzwoicie ;-)

Ale jeśli jesteś zwolenniczką małej czarnej to zapraszam tutaj (vintage flapper dress ) , mała czarna w innej wersji :) też mają swój urok np. na wieczorne party :)



KLIK               //          KLIK



KLIK      //       KLIK        //    KLIK


Serdecznie zapraszam na stronę sklepu, ale podejrzewam że sporo osób zna Rosegal.com :) Jednak będę wdzięczna za odwiedziny , kliknięcia w linki, które są wyróżnione innym kolorem. 
Spodziewajcie się nie długo stylizacji z rzeczami z Rosegal, bo zamówienie już utworzyłam :) 


31 komentarzy:

  1. Pierwsza w czerwono białe paseczki jest cudowna ! Koniecznie zajrzę na stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnia sukienka w liście- rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też najbardziej mi się podoba :) wogóle ten motyw ostatnio za mną chodzi :D

      Usuń
  3. Sukienki z dekoltem carmen są idealne <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne sukienki <3 mi się najbardziej spodobała druga i ostatnia. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. This great

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukieneczki w stylu hiszpanek są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie świetne, a najbardziej podobają mi się trzecia i czwarta:)
    ps. poklikałam (19.80; 17.43; 13.49; 15.81;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very nice selección! Thanks for sharing! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej chyba ta ala koszula :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta w kratkę jest idealna <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Te dwie ostatnie mi się najbardziej podobają ;) Lubię ubrania, które układają się tak na ramionach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie czekam na tę sukienkę w palmy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie ta pierwsza w białoczerwoną kratkę. Sama mogłabym ją nosić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się ta 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi sie ta czerwona w kwiaty, klik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)