czwartek, 30 marca 2017

204. Asymetria czyli jedno ramię nagie :)

Hej :) Hej :) Nawet nie wiecie jaka pozytywna energia bije ode mnie ostatnio :) Wszystko jest takie piękne i pozytywne :) Jestem w tych sprawach odmienną stroną mojego męża. On zawsze wszystko widzi od tej według niego prawdziwej strony, czyli w czarnych barwach hehe :) realistą jest hehe ;-) Ja wolę mieć ciągle nadzieję że się wszystko uda :D



Stylizacja: szary golf z Zaful z opadającym golfem stał się moim ulubieńcem, bo mogę nosić go modnie odsłaniając jedno ramię lub odsłaniając dwa ramionka :) Spódnica ołówkowa z Orsay została kupiona do byłej pracy ale jest tak wygodna że nie muszę jej nosić tylko na oficjalne wyjścia, wybaczam jej nawet to że trochę podkreśla brzuszne fałdki ;-) Usta i portfel Persona w tym samym kolorze. Portfelik ma wygrawerowane moje imię 💓 A buty to niskie koturenki z kokardką z naszego puławskiego sklepu obuwniczego.











buty - ?
spódnica - Orsay
sweter - Zaful klik
portfel - Persona klik
okulary - Doktor Marchewka

Stylizacja: ootd

26 komentarzy:

  1. Ale ta stylizacja podkreśla Twoją figurę. Świetnie wyglądasz! Bardzo lubię bluzki z takiej prążkowanej tkaniny, na dodatek to opadające ramię pięknie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna spódnica, masz do niej idealną figurę. Słodka jest też torebeczka www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek i oczywiście cała stylizacja. :)
    Poklikane. ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem jeszcze gorsza od Twojego męża, bo jestem pesymistką. :/
    Buzka świetna i jeszcze tatuażem się pochwaliłaś. Super! Poza tym bardzo podobają mi się Twoje oprawki ;) to jakaś konkretna firma?? Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tatuaż już stary ;-) kiedyś już go trochę pokazywałam :D

      Usuń
    2. a okulary to vogue VO 5002-B W656

      Usuń
  5. Poznaję spódnicę, że z Orsaya :) A ja wszystko widzę w czarnych barwach niestety przeważnie :P ale staram się przełamywać :)
    Bardzo ładnie ta bluzka komponuje się ze spódnicą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Madzia, bardzo elegancko i kobieco :) jakie brzuszne fałdki? Kobieto, jesteś bardzo zgrabna i żadnych fałdek tam nie ma! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana, to zdecydowanie jedna z Twoich najlepszych stylizacji - wyglądasz rewelacyjnie! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu spódnica jest świetna, podkreśla Twoja zgrabną sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna jest ta bluzka, takie odkryte jedno ramię wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny ten golf. Spódnica świetna i doskonale podkreśla Twoją zgrabną figurę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby zmienić buty na wysokie szpilki, to byłby to mój standardowy strój do pracy;)
    Uwielbiam takie ołówkowe spódnice i lubię je właśnie łączyć z takimi kobiecymi, delikatnymi sweterkami :)
    Prześlicznie wyglądasz - czerwień na ustach i czerwony portfel to takie wisienki na torcie :)
    Miłego nowego tygodnia!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnicę masz super! Świetnie wyglądasz:) Ja też muszę się nastawić tak pozytywnie na wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie ;) lubię takie swetry ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten czerwony detal fajnie wygląda :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)