piątek, 10 marca 2017

198. Bordo i biało czarne paski

Hej Skarbusie :) Dziś kolejna stylizacja. Trend wiosenny paski połączony z kolorem tamtego roku Marsala :) Paski i styl marynarski to jeden z trendów wiosennych/letnich, który powtarza się co roku, co oznacza że jest ponadczasowy i prędko raczej z mody nie wyjdzie :) W tym sezonie modne są paski przede wszystkim multi kolorowe. Taki zestaw też się napewno pojawi :) Ja bardzo lubię paski i bardzo podoba mi się bordo więc postanowiłam stworzyć taki oto look:

















Dużo zdjęć :) ale ta sesja przebiegała mi wyjątkowo dobrze, czułam się mega super i potem ciężko mi było wybrać z tej masy zdjęć tylko kilka sztuk... Mam nadzieję, że miło się oglądało :) 
Zapraszam również na http://kobieceporady.pl - portal szybko się rozwija, każda z nas znajdzie coś dla siebie :)



Teraz zapraszam do zapoznania się co skąd pochodzi:
buty - ?
szorty - DIY (ze spodni z Orsay)
t-shirt - Orsay
katanka - House
torebka - Camaieu
pasek - H&M
paski i kolor Marsala









29 komentarzy:

  1. PIĘKNIE WYGLĄDASZ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz :)
    Fajny pomysł na szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie :) Uwielbiam paseczki jak i taki odcień bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Góra zestawu i torebka bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna kurteczka ;)

    www.yennefer-fashion.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się bardzo spodobała kurtka i torebka <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz:D
    Katanka mi sie podoba <3

    Zapraszam :*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam paski, najbardziej granatowo-białe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne połączenie, a torebka jest przepiękna! Obserwuję i zapraszam również do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. So nice!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Super botki+ jesteś naprawdę bardzo ładna! :)

    Zapraszam:
    https://modnaxl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana zestaw idealny:* Wygladasz świetnie:)


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie połączenie kolorów. ;]
    Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie te kolorki ze sobą, super paski i lakierowane botki i te kryjące rajstopy do tych spodenek fajnie działają :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam bordową torebkę z frędzlami, ale moja to taki worek. :D Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka w paski to świetny wybór! Bardzo fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice look!
    Eszter
    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super spodenki i co za ładna figura :)

    Zapraszam na mojego bloga:
    http://purpurowyksiezyc.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)