czwartek, 17 grudnia 2015

91. ZIELEŃ I MUSZTARDA

Hej !! Dziś zestaw w kolorach zieleni i musztardowej żółci :-) Ciągle ucze się obsługi swojego starego aparatu, zdjęcia są efektem programu zdjęcia o zmroku....













na sobie mam:
buty- ?
spódnica- Orsay
bluzka- ?
komin- Pepco



na koniec tradycyjnie mix:
komediowo/ mani/ tęcza po burzy/ kropka

wykreślanki/ focioszki w aucie

konik dla chrześnicy mojego męża/ skarpetka z Mikołajek/
małe malowanie/ foremki na pierniczki


buziaki !! :-) ❤

33 komentarze:

  1. Świetne zestawienie kolorów, bardzo lubię takie mocne połączenia barw. Długość mini jest dla Ciebie stworzona, przy tak zgrabnych nogach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, jestem na tak!
    Musztarda pięknie wypada, kiedy zestawi się ją z butelkową zielenią - dobrze to wykombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne jesienne kolory, a mi niezmiennie podoba się twoja torebka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna torebka :))

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie musztardy z zielenią, idealnie dopasowałaś kolory jak dla mnie, Super wyglądasz !!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie połączyłaś kolory:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw no i bardzo podoba mi się ten miodowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odkąd przefarbowalam się na rudo, bardzo polubilam się z zieleniami, miodowy na jesien/zimą też często noszę- więc zestaw jak najbardziej przypadl mi do gustu :)
    świetnie wyglądasz !

    piękna tęczą i przeuroczy kotełek- bardzo podobny do mojej Zośki :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o szczere kliknięcie kożuszka oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawa za odwagę w łączeniu kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. przyjemna kolorystyka, wyglądasz kobieco,
    czuję się zainspirowana ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja.
    Bardzo ładna torebka.:)
    Zapraszam do mnie.:)
    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie łączysz wszystko ze sobą :) świetny gust!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor musztardowy oraz zieleń podchodząca pod turkusowy, tworzą świetny duet! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny jest ten milusi komin :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne połączenie kolorów, wyglądasz prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolor ma ten komin :) torebka super !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kolorki :) Super pazurki :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi bardzo do gustu przypadła torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie :) śliczna spódniczka!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się nieoczywiste połączenie kolorystyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odważne połączenie kolorystyczne! Świetny komin!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/12/w-co-sie-ubrac-na-swieta-plus.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)