czwartek, 24 grudnia 2015

93. WESOŁYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA

Niedługo zasiądziemy do Wigilii ale zanim to nastąpi ostatnie porządki, doprawianie dań, ozdabianie stołu i u niektórych ubieranie choinki. Ja już posprzątałam co miałam posprzątać, teraz mam chwile luzu, mąż pojechał po jemiołę, choinkę ubraliśmy wczoraj wieczorem. Pierniczki ozdabiałam od kilku dni a dziś mąż mi pomógł rano i też już z głowy. Nawet sałatkę wstępnie zrobiłam na jutro (jarzynową). Zaraz włączę kolędy i będę czekała aż mama wróci z pracy i będziemy razem przygotowywać stół na Wigilię. Przy stole Połamiemy się opłatkiem , zasiądziemy , pogadamy, pojjemy, rozpakujemy prezenty. Potem pojedziemy jeszcze do rodziców mojego T i może na pasterkę :-) A potem spać, jutro Boże Narodzenie!





Składam Ci serdecznie życzenia na te Święta! Przede wszystkim dużo zdrowia bo jest ono najważniejsze, potem dobrego serducha i ciepła rodzinnego bo bez bliskich i miłości ciężko.
Śniegu życzę dla tych co nie mają, u mnie zero białości, jedynie sztuczny na szybie :D

Nadziei – by nie opuszczała,
radości – by rozweselała,
miłości – by obrodziła,
dobroci – by zawsze była !
Foto ze wczoraj :-)


Mani świąteczny gotowy:




Pierniczki!! Całe wojsko bym obdzieliła tyle napiekłam :D

13 komentarzy:

  1. Kochana cudne zdjęcia !!!
    Tobie również życzę pięknych, radosnych i rodzinnych Świąt ❤
    Buziaki :**

    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisaki cukrowe robią szał,Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dekoracje w dodatku zrobiłaś piekne pierniczki. Ja w tym roku ozdabiałam jedynie lukrem i serduszkami z cukru. :)

    Zdrowych i Wesołych Świąt. :*
    Zapraszam do mnie na świąteczny post. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/magiczny-czas.html

    PS obserwuję będzie mi bardzo miło jeśli się odwdzięczysz tym samym. Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świat !
    Wszystkiego co najlepsze !
    Pyrtunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny stroik, manicure w świątecznym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i paznokcie bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy też tak szybko uciekły Ci te święta?! Tyle było przygotowań a nawet już nie pamiętam, że za nami święta :) A po świętach obiecałam sobie, że w ramach prezentu dla sibie znajdę jakieś odpowiednie szkolenia i własnie sprawdzam szczegóły żeby Nowy Rok zacząć z nowymi zadaniami i postanowieniami! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)