środa, 8 kwietnia 2015

25. KROPECZKI

Hej! Jak to mówią święta, święta i po świętach... Jak Ci minęły? Odpoczęłaś, pobyłaś z bliskimi? Ja swoje święta spędziłam dobrze, dużo gości i przeżyć :-) Sobota z koszyczkiem na 8:30, a na 18 do pracy. W niedzielę byłam z rodzicami u mojego T. A w poniedziałek goście u dziadka i potem randka. Pojadłam ale w końcu takie są święta!

Teraz na okres po świąteczny życzę Ci dużo dobrego i zapraszam na dzisiejszy zestaw w roli głównej bluzka w kropki!







buty- ?
getry- Orsay
bluzka- Orsay
sweter- H&M

18 komentarzy:

  1. Ślicznie się uśmiechasz! Kropeczki, groszki a najbardziej duże grochy - uwielbiam :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka <3
    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, codzienna stylizacja :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kropki ,dodają stylizacji dziewczęcego wdzięku :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. urocza bluzeczka chudzinko! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post :) Love your blog, kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj dawno nie nosiłam kropeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne botki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kropki na czasie ; )) Masz świetną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie Ci pasuje ten niebieski! :) pozdrawiam www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja! Pięknie wyglądasz! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)