czwartek, 2 kwietnia 2015

24. USTA

Hej! Święta Wielkanocne coraz bliżej, dom już nawet przystroiłam! Mam ostatnio sporo wolnego, z czego jestem bardzo zadowolona bo takie codzienne przebywanie w pracy trochę mnie wrzuciło w monotonię i rutynę... Teraz więcej spotykam się z T, więcej mogę ogarnąć w domku czy nadrobić zaległości w sferze blogów. Zaraz biorę się z mamą za pieczenie spodów do ciast, potem zamówię sobie na allegro parę dodatków weselnych :-) Bo to już coraz bliżej! Sala jest, godzina w kościele jest, zespół jest, nauki są ( dzień skupienia nam aby został i ta spowiedź przed samym ślubem). Zaproszenia też już mam i wstępnie piosenki dla rodziców czy dla nas :-) jeśli chodzi o kamerzystę to zdecydowaliśmy się na 1 dzień filmowania, i szukamy fajnego fotografa na plener. Ale spokojnie żadna panika mnie jeszcze nie dopada :D A może masz jakieś pomysły na fajne dodatki na ślub , może jakieś wystrzałowe ozdobienie sali, lub stołu?



Nie przedłużam już i zapraszam do obejrzenia zdjęć! Zestaw prosty i trochę odważny... Zdjęcia te robiłam kilka dni temu jak jeszcze nie było tak paskudnej pogody...









buty- Deichmann
getry- Reserved
bluzka- Reserved


i jeszcze moja Kropka i moje małe zakupy:


24 komentarze:

  1. No i wreszcie interesujący wpis!
    I piękne zdjęcia :)
    Zapraszam: uusi-alku-kinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja ;) Szukam jakichś legginsów ze skórzanymi wstawkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze Ci kochana tego wolnego ! Bluzeczka jest super !;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka naprawdę świetna :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. etykiety na wódkę weselną, oraz papierowy pan i pani młoda z kartoników, do których wrzuca się np cukierka :) a na kazdy kartonik nakleilam imie gosci i postawilam przy ich miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za pomysł z tym 2 w 1 bo miałam cukierki oddzielnie pakować w woreczki a winietki oddzielnie :D Ale mogę to razem hehe :-) więcej miejsca na stole!

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się kontrast jaki powstał między bluzką a spodniami, no i oczywiście ten "całuśny" print. Bardzo mi się podoba.
    Przede wszystkim wesoych świąt i wielu czekoladowych jajek!
    U mnie na blogu pierwsza część kolekcji Gabriel Data spring 2015.
    Jeśli Ci się spodoba to proszę o +1 w Google i jkaiś komentarz, bo towaja opinia jest dla mnie bardzo ważna.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za pozytywna opinię i również Ci życzę Wesołych Świat! Świetne projekty! Powodzenia w karierze!

      Usuń
  7. Podobają mi się tregginsy, uwielbiam ten fason i połączenie materiałów! Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka śliczna Kitunia, uwielbiam koty! A co do stylizacji, to podoba mi się bluzka Reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przez te spodnie, stylizacja wygląda na bardziej "ostrą", nazwijmy to z braku lepszego słowa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz pięknego kotełka <3 ja mam dwa, zawsze jedna lezy mi koło laptopa, albo nawet i włazi na, bo przeiceż musi być w centrum zainteresowania :P hehehe
    Świetna bluzka w usta i jaką Ty masz kobieto figurę- marzenie <3
    A kiedy ślub? ja w przyszlym roku :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria


    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe połączenie, dół jest super i jeszcze w moim ulubionym kolorze ::))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zestawienie kolorów i plus za taki motyw bluzki:) Ożywił całą stylizację.
    Słodki kotecek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O ile bluzka jest bardzo fajna, o tyle legginsy w zupełności mnie nie przekonują

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz świetnie! Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam takie same leginsy tylko czerwone :))

    Zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)