niedziela, 4 września 2016

143. Lakier do paznokci Chrome 02

Witam!! Skuszona opinią pewnej blogerki odrazu weszłam w podany przez nią link i sobie zamówiłam ten lakier. Chrome 02 lakier chromowy 15 ml




 

dostępnyTUTAJ
cena: 8,90zł
pojemność: 15 ml


Srebrne cudeńko :-) ❤ 


MOJA OPINIA: Zacznę od informacji, że czas przesyłki z podanej strony był sprawny i zadowalający :-) Pojemność lakieru jak najbardziej idealna co do ceny. Szeroki i w miarę sztywny pędzelek pozwala szybko pomalować płytkę paznokcia. Wystarczy jedna warstwa by kolor był zadowalający! Schnie bardzo szybko aż byłam w szoku! :-) Jego trwałość to 3/4 dni. Stopniowo się ściera, nie odpryskuje za co ma ogromny plus.
Zmywa się dokładnie, nie pozostawia śladów na skórkach.

Polecam!! Znasz go?







25 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda, bardzo lubię taki metaliczny połysk :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor, ładnie wygląda na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. daje na prawdę świetny kolorek! :) super wygląda :)

    kochana co powiesz na wspólną obserwację? :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hit sezonu jesli chodzi o kolor ! Mega <3

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jakoś nie lubię takich kolorków na paznokciach ale cena całkiem przyjemna jak na taką pojemność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kolorek :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego kolorku nie mam :) idealny na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wolę cieplejsze kolory z semilaca, mam chyba za zimną karnację na takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolorek i ciekawy efekt na paznokciach, obserwują na Google+ :) pzdr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)