niedziela, 22 maja 2016

123. MOJA PROPOZYCJA NA KOMUNIĘ

Hej!! Witam Cię w niedzielny wieczór!!! Byłam dziś z mężem na Pierwszej Komunii Świętej u Kingi, która niosła nasze obrączki do ślubu :-) Przy okazji zrobiłam kilka zdjęć mojego stroju :-) Zapraszam dalej! Z tego co wiem sukienka nadal jest dostępna w sklepie! :-)






Na początek kilka zdjęć z auta:




mąż jak zawsze poważny :-) nie lubi zdjęć!




I mój zestaw w całości: Ubrałam jasne baletki , do tego sukienkę z H&M i sweterek z House. Dodatki to torebka z Orsay i pasek również z H&M. Jasno, pastelowo, delikatnie... Jak Ci się podoba?



















Pamiątka od Kingi i jej rodziców:




:-)


29 komentarzy:

  1. Bardzo fajna sukienka, pokusiłabym się nawet o ubranie jej w stylu codziennym:)
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz!
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna propozycja komunijna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna ta sukienka! Na komunie pasuje idealnie;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka, widziałam ją wczoraj w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak ! Bardzo fajna stylówa :D Idealna na tą okazję :) Mogę cię prosić o klik w ruchomą reklamę po prawej stronie ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Pastelowy look to hit sezonu! Bardzo Ci w nim ładnie:) A torebka świetnie się odznacza - ciekawy, nietypowy kolor! Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widze, że każdy szczegół kolorystyczny dopracowałaś do perfekcji :) Twoja stylizacja jest świetną alternatywą do jakże oklepanych jednoczęściowych zestawów o tym samym kolorze :) Bardzo ładnie dopasowałaś każdy element! Podoba mi się i z chęcią wybrałabym się tak na Komunię lub inną uroczystość :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Subtelnie i dziewczęco, mnie się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Enamorada de todas tus prendas guapa. Un besito y te espero en lassietemaravillasdeamanda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja ;) Super połączenie kolorów ;) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa, fajna sukienka :).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie i kolorystycznie też. Widać, że zestaw dopracowany. Podoba mi się też torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo gustownie się prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się kolor i motyw tej sukienki. Z tym sweterkiem świetnie się skomponowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna, kwiatowa sukienka :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wyglądasz! :)
    Świetna stylizacja. :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)