środa, 5 sierpnia 2015

63. GREEN PHARMACY - ŻEL DO MYCIA TWARZY

Hej! Dziś o moim bohaterze! Znasz? Delikatny żel do mycia twarzy dla mieszanej i tłustej skóry z zieloną herbatą, firmy Green Pharmacy.





pojemność 270ml
cena 6,99zł
kupiłam w Naturze

MOJA OPINIA: Używam go codziennie rano. Wyciskam odrobinę na palce, mieszam z wodą i myję twarz. Opakowanie ekstra, posiada wygodną pompkę i jest przezroczyste dzięki czemu wiem ile mi go zostało. Konsystencja również na plus, nie ścieka z twarzy. Nie zawiera mydła więc delikatnie się pieni. Ma ładny, delikatny zapach. orzeźwia daje uczucie komfortu i świeżości. Nie podrażnia oczu nawet gdy mam założone soczewki kontaktowe. Dokładnie myje i usuwa zanieczyszczenia i pozostałości makijażu. Redukuje świecenie i zaczerwienienia, koi podrażnienia, nawilża. Jest to moje drugie opakowanie i na pewno nie ostatnie! :-) Polecam! Dostępny jest również w innych wersjach, możesz dostosować go do swojej cery ♥



12 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka produktów tej firmy jednak się z nimi nie polubiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z tej firmy używam micelarnego płynu do demakijażu i jestem zadowolona, muszę sięgnąć też po inne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam z tej firmy kiedyś szaponów do włosów oraz olejków, także do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo ciekawe muszę wypróbować :)

    Pozdrawiam
    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nice as always, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym.. Ale nie kusi mnie by spróbować. Mam wrażenie,że wysuszy mi cere

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)