piątek, 10 kwietnia 2015

26. MOJE WŁOSY

Hej! Dzisiaj post włosowy! Czego aktualnie używam? Zacznę od mycia i odżywek, potem powiem coś o suszarkach, stylizacji i itp. Notka trochę dłuższa więc zrób sobie kawkę i usiądź wygodnie :-)




1. Szampon przeciwłupieżowy o właściwościach łagodzących do swędzącej skóry głowy z wyciągiem z eukaliptusa Head&shoulders. - Zapłaciłam za niego ok 13 zł (był akurat w promocji) za 400 ml. Nie trzeba go dużo wylewać na włosy by się pienił i dobrze oczyścił skórę głowy i włosy. Ma bardzo przyjemny zapach, który jest wyczuwalny na włosach po ich wysuszeniu. Zredukował moje swędzenie skóry i zmniejszył łupież. Włosy są odświeżone ale trochę jakby ciężkie jednak nie zauważyłam by to wpłynęło negatywnie na ich kondycję. Świeżość 3 dni. Na pewno go jeszcze kupię!

2. Ekspresowa odżywka regeneracyjna do długich włosów o rozdwajających się końcach Gliss Kur OIL NUTRITIVE - ceny nie pamiętam, pojemność 200 ml. Moje włosy są długie, wolno rosnął , więc rzadko je podcinam przez co moje końcówki cierpią... Odżywkę tą stosuje na podsuszone włosy na wysokości od brody w dół. Bardzo szybko się wchłania i pozostawia przyjemny zapach. Włosy faktycznie lepiej się rozczesują i nie plączą się tak w ciągu dnia. Jeśli chodzi o końcówki to nie działa na nie w 100% zadowalająco. Są gładsze, milsze w dotyku ale wyglądają jak pierza. 1 opakowanie tej odżywki to zdecydowanie za mało. Nie kupie jej ponownie.

3. Szczotka do włosów Tangle Teezer- Tak ! Dobrze widzisz! Mam wreszcie tą szczotkę i już wiem o co tyle hałasu. Dorwałam ją w promocji w drogerii internetowej. Wybrałam sobie kolor pomarańczowo- żółty. Jest świetna! Nie wyrywa mi tyle włosów, nic nie ciągnie podczas czesania. W ciągu dnia nie muszę tak często czesać włosów jak kiedyś. Dodatkowo to fajne uczucie podczas czesania... masaż skóry głowy. Ma jeden minus ale taki malutki... jeśli chodzi o utrzymanie jej w dłoni, czasem mi wypada :D

4. Jak zauważyłaś kończy mi się ta odżywka do włosów długich z Gliss Kur. Kupiłam sobie już drugą Gliss Kur TOTAL REPAIR - cena 17 zł za 200 ml. Ma mniej przyjemny zapach ale nie jest też zły, jednak nie utrzymuje się na włosach długo. Stosuje ją na wysokości od brody w dół, na podsuszone włosy. Szybko się wchłania, ładnie nawilża końcówki. Nie robi z włosów pierzy jak jej poprzedniczka. Włosy lepiej się rozczesują i układają. Polecam!


Teraz suszarki i inne dodatki:
1. Włosy susze suszarką zawsze. Najpierw pozwalam im podeschnąć samym i podsuszam suszarką. Potem idzie odżywka ale to już pisałam :D Suszarka MPM jest fajna, polecam Wam ją. Ma regulacje temperatury i siły nawiewu. Ceny nie znam bo mama ją dostała w aptece za jakieś punkty.

2. Jeśli chce mieć loczki to sięgam po lokówke za 39,99 zł z Carefour. Mała cena ale daje ładny efekt!

3. Czasem jest tak, że nie mogę umyć włosów, nie mam czasu lub jestem przeziębiona. Sięgam wtedy po suchy szampon Syoss DRY SHAMPOO - Aktualnie mam zielony anti-grease , ale dostępny jest jeszcze niebieski volume lift. Kupuje je oba. cena to 17 zł. Jak każdy suchy szampon zostawia biały pyłek ale łatwo go wyczesać , nie skleja włosów , unosi je u nasady i utrzymuje włosy w dobrym stanie cały dzień. Polecam!

4. A co ze stylizacją? Kiedyś używałam pianek, lakierów itp. ale to wszystko było do kitu... hehe :D Teraz znalazłam gume usztywniającą Marion - pojemność 100g , ceny nie pamiętam coś ok 13 zł. Jest wydajna, mam ją już trochę czasu a zużycie jest niewielkie. Ten efekt utrwalenia bardzo mi się podoba. Włosy a dokładniej grzywkę po wysuszeniu smaruje gumą i jak wyschnie ta guma to grzywka jest łądnie wyprostowana. Bo moje włosy są wijące! Nawet nie mogę tego nazwać ich falami czy lokami. Każdy w inną strone :D Zanim dobrze nie wyschnął nie mogę ich związywać ani upinać bo się pokręcą :D  Wracając do gumy - ma ładny zapach, nie wywołuje łupieżu i swędzenia skóry głowy. Łatwo ja wyczesać! Polecam!

I o to cała moja pielęgnacja i stylizacja włosów :D Znasz te produkty? A może poleciłabyś/ -poleciłbyś mi coś na długie włosy z rozdwojonymi końcówkami?

Miłego piątku! Pozdrawiam!



15 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tą odżywkę z gliss kur

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśńie kupiłam taką niebieską. To pierwszy tego typu kosmetyk zobaczymy jak się będzie sprawował

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy bardzo lubią szampony Head&shoulders :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten syoss i gliss kur kur total repair. Ten suchy szampon w ogóle nie przypadł mi do gustu, za to ta odżywka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tą żółtą odżywkę z Gliss Kur'a, jak dla mnie pachnię przepięknie, jestem zadowolona z niej, bo włody mam takie mięciutki :) Fajny jest też z Gliss Kur'a taki "fluid" na rozdwajające się końcówki,do wlosow bardzo zniszczonych i suchych, w czarnym opakowaniu :)
    A do loków używam termoloków- na prawdę świetna sprwa, polecam :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie head&sholuders jest niezastąpiony. Najbardziej lubię classic clean.
    Zapraszam do mnie na nowy post z mnóstwem zdjęć i recenzją bardzo niezwykłej książki!
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  7. TT to mój wielki ulubieniec, odżywki Gliss Kur też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. TT mam od dłuższego czasu! Jest świetny!:)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. z tych kosmetyków mam odżywkę z gliss kur ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. great blog my dear..

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell

    My Blog | Facebook | Bloglovin | Lookbook
    | My Showcase- Header, Facebook-banner and more

    kiss from germany

    OdpowiedzUsuń
  11. myślałam że z tą szczotką to ściema a jednak nie, szkoda że taka mała jest :) ja jeszcze do tego robie olejowanie włosów bo moje są bardzo zniszczone :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. często stosuję odżywkę z Gliss Kur:) U mnie sprawdza się rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail :-)

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)