wtorek, 21 lutego 2017

192. MY WISH LIST from Gamiss

Hej!!! Zamiast wciskać Wam linki pod postami ze stylizacjami czy innymi, postanowiłam robić oddzielne posty o rzeczach , które mi się podobają, marzą, inspirują :) Co Wy na to Skarbusie?
Zapraszam do mojej listy rzeczy które bym chciała mieć ze strony Gamiss.





Na początek pędzle do twarzy i oczu :) 
12 szt . Dostępne tutaj klik 
Sweter długi, który może być noszony jako sukienka:
dostępny jest tutaj klik


Motyw groszków na wiosnę jest jak najbardziej mile widziany!
Tunika z uroczym groszkowym zdobieniem na dole :
dostępna tutaj klik



Do zestawień black and white zawsze miałam słabość :) Ale jakoś nie miałam za bardzo okazji by się tak ubierać. A ta sukienka biało czarna bardzo mi się podoba. Jak z reklamy nivea invisiblle :)
dostępna tutaj klik



Sukienka z falbanką 
dostępna tu klik
czyż nie jest wspaniała??? ;-*



welurowa zielona sukienka z koronkową górą
dostępna tu klik



sukienka w motylki: 
dostępna tu klik


i znowu sukienka :D postanowiłam nosić sukienki zdecydowanie częściej :)
ta dostępna jest tu klik


ostatnia rzecz z mojej aktualnej listy must have gamiss to torebeczka z frędzelkami, kolor idealny na wiosnę :)
dostępna jest tutaj klik



Coś Skarbusie wpadło wam w oko? będę wdzięczna za kliknięcia 💋



19 komentarzy:

  1. Your wishlist is perfect. I like it... kisses

    Do you want to follow for each other? If you want to tell me on my blog.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten pierwszy sweter oraz sukienka z tym wiązaniem na boku, aczkolwiek jest odważna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka w motyle jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie rzeczy równie jak Ciebie mnie zainspirowały! buziaki :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful choice! I especially like the polka dot top :)

    fashionabejita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. klik: $9,66; $8,71; $13,86; $12,55; $25,05; $24,46; $16,17; $11,91;
    $21,37
    Sukienka z motylkami jest super! Zastanawiam się teraz czy jej sobie nie zamówić, na wiosnę w am raz!^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy:D Po klikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka z falbanką bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka z falbanką mi się spodobała, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna! :)

    Zapraszam również do siebie http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Latest Bollywood Fashion News & Updates

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka w motyle ;)
    Zapraszam do siebie:http://purpurowyksiezyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)