środa, 30 grudnia 2015

96. Przegląd torebek z ebutik.pl- poszukuję nowej fajnej torebki !!

Hej! Zepsuła mi się moja szara torebka z Textil market. Poszukuje jakiejś nowej, większej, bardziej pakownej. Zobacz te które mi się spodobały na stronie ebutik.pl jednak jeszcze nic nie kupiłam, bo jakoś nie wiem na którą się zdecydować :D Pomocy!!




1. Zielona- LINK TUTAJ/ here





2. Niebieska LINK TUTAJ/ here




3. Karmelowa LINK TUTAJ / here




4. Brązowa LINK TUTAJ / here




5. Pikowana LINK TUTAJ/ here




no i co?? którą mam sobie zamówić?? :-)

15 komentarzy:

  1. Mi najbardziej do gustu przypadła brązowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karmelowa i brązowa najlepsza :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/baby-blue-dress.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wybrałabym brązową albo karmelową :)
    Odwzajemniam pozdrowienia :) :) Bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej spodobała się błękitna torebka, śliczny odcień !!

    Kochana bardzo Ci dziękuję za miłe słowa na moim blogu, buziaki :***
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe modele :)
    ___________________________________

    Życzę CI dzisiaj roku szczęśliwego,
    I sylwestra udanego.
    Śle serdeczne te życzenia,
    Dołączam karteczkę:
    Marzeń SPEŁNIENIA!!! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. nie za bardzo moje gusta :P zapraszam do siebie w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Krojem podoba mi się pierwsza i druga tylko kolor mógłby być czarny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam planach zakup jakiejś czarnej, klasycznej torebki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęśliwego Nowego Roku 2016 :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie niebieska.
    Zapraszam do siebie. Nowy post. WHAT I GOT FOR CHRISTMAS 2015! life-that-inspired.blogspot.com
    Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice bags, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Karmelowa bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail :-)

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)