poniedziałek, 13 lipca 2015

59. BLACK SHOES

Hej! :-) Na obcasach nie chodzę bo nie umię... Koturna tak ale też niższa... Jednak ostatnio sięgnęłam po buty które kupiłam dawno temu w Deichmann , nie chodziłam w nich często, bo nie umiałam, schowałam je na strych głęboko w pudełko ale mama ostatnio mi je zniosła i założyłam :D Jak Ci się podobają? Dałam radę nawet parę godzin w nich pochodzić ale stopy miałam po zdjęciu bardzo obolałe :D

Reszta zestawu znana. Tak prezentuje się całość: Myślę że te buciki nadały innego "wystroju" temu ootd. A Ty jak sądzisz?














buty- Deichmann
getry- Takko
bluzka- Lidl
torebka- Textilmarket


p.s. Na koniec mały mix!
Kropka/ wreszcie kupiłam sobie statyw/
moja cola/ zakupy w Avon/

zakupy z Home&you/ zakupy w pepco/
gorąco!!/ ćwiczenia z Chodakowską/


14 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :) fajne buciki!
    Zapraszam do siebie, już tradycyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja uwielbiam te najwyższe koturny, są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem szykowany zestaw :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. You look great! I like your black heels :) p.s. We have similar tripod :) xx Maja
    ❤ http://majasmuffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat nie przepadam za takimi butami :) Fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny zestaw! takie nogi nie potrzebują obcasów:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, a buty nadały całej stylizacji elegancję i klasę. Wyglądasz przepięknie. PS. Zazdroszczę figury !
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja znowu nie czuję się pewnie w koturnach ;) Zdecydowanie wolę szpilki.
    Śliczna bluzka :)
    Mam żelowy lakier z Avonu i jestem zadowolona z jego jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz :) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja oduczyłam się chodzić w obcasach już dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful look!!!
    would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail :-)

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)